قیمت چمن مصنوعی برای حیاط
نوشته شده توسط : chaman

حیاط به زمین باز جلوی ساختمان گفته می شود که پیرامونش با دیوار بسته شده باشد. گاهی اوقات نیز، حیاط لزوماً در چارچوب درونی و سرای میانی ساختمان قرار ندارد.

حیاط می تواند در بیرون از محوّطه ساختمان باشد؛ جایی که صاحب و مالک زمین، برای بهتر شدن فضای اطراف، می تواند به زیباسازی و پیراستن آن بپردازد.

خانه های فراوانی را می توان یافت که برای زیباسازی محلّه خود، به نصب چمن مصنوعی در جلوی درِ ورودی خانه خود و یا محوطه پیاده رو اقدام می نمایند.

اگر قصد اجرای چمن مصنوعی در محیطی خارج از محدوده امن و تحت کنترلِ خانه خود را دارید، بهتر است از امنیت و حفاظت چمن مصنوعی، اطمینان حاصل کنید.

موار بسیاری دیده شده که افراد به نصب چمن مصنوعی بین موزاییک اقدام نموده ولی پس از مدتی، با تخریب و از بین رفتن آن مواجه شده اند.

ممکن است برخی  افراد بخواهند به چمن مصنوعی آسیب برسانند و یا حتی آن را به سرقت ببرند. به همین علت است که نحوه نصب چمن مصنوعی بین سنگ، از اهمیت بالایی برخوردار است.

کارشناسان شرکت چمنسار به شما توصیه می کنند که برای نصب چمن مصنوعی بین موزاییک، از چسب پُلی اورِتان دو جزئی استفاده کنید.

افرادی که نصاب چمن مصنوعی هستند، به این چسب دسترسی داشته و از همه مهم تر، هزینه نصب چمن مصنوعی به این روش، بسیار مقرون به صرفه است.

به دلیل پایداری چسب مخصوص در برابر رطوبت، نور خورشید و گرما و سرما، هزینه نگهداری چمن مصنوعی به شدت کاهش می یابد.

اما درباره قیمت چمن مصنوعی حیاط، باید به نکاتی اشاره کنیم که بعضی از آنها را پیشتر در مورد پشت بام، شرح داده ایم.

یکی از این نکات کلیدی، نحوه استفاده شما از حیاط است. یعنی چه میزان رفت و آمد در حیاط شما اتفاق می افتد. آیا قرار است وسایل نقلیه در آنجا عبور کند؟

نحوه شستن چمن مصنوعی نیز به دلیل این که بر روی دوام چمن مصنوعی تاثیر مستقیم می گذارد، یکی از فاکتورهای مهمیست که در هنگام خرید چمن مصنوعی، باید به آن دقت نمود.

برای این که از مقدار دقیق و واقعیِ قیمت چمن مصنوعی آگاه شوید، باید به آن دسته از مراکز فروش چمن مصنوعی مراجعه نمایید که این کار را به طور تخصّصی انجام می دهند.

بسیاری از فروشندگان، به دلیل عدم تمرکز در زمینه فروش چمن مصنوعی، سود بالایی را بر روی چمن مصنوعی لحاظ می کنند و با قیمت های سرم سام آوری می فروشند.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: